ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ

Життєдіяльність дитини — це різні аспекти її життя, форми активності, всі види діяльності.В них проявляється її енергійність, життєва сила, прагнення заявити про себе іншим та самій собі. Дошкільник є суб'єктом пізнавальної, предметно-практичної та комунікативної діяльностей, завдяки чому задовольняє свої потреби у фізичному, психічному та соціальному зростанні. Як суб'єкт життєдіяльності він активно орієнтується в довкіллі, пристосовується й впливає на нього, розвивається, вчиться чинити опір зовнішнім неї негативним впливам.

Організовуючи життєдіяльність дитини в дошкільному закладі, слід ураховувати: її вікові та індивідуальні особливості; сучасні тенденції в оновленні змісту дошкільної освіти та навчально-виховних технологій; побажання батьків, специфіку та можливості закладу.

Буття дитини в дошкільному закладі — це послідовний перебіг певних його складових, які нормують чергування активної діяльності та відпочинку. Основні з них:

• ранкові, денні, вечірні прогулянки;

• різноманітні гігієнічні процедури;

• харчування(сніданок, обід, підвечірок, вечеря);

• ігри(самостійні та організовані);

• спілкування (з дорослими та дітьми);

• заняття(колективні, підгрупою, індивідуальні, самостійні);

• відпочинок(релаксація), сон.

/Files/images/33n12.jpgКалендарне планування

Календарне планування може складатися на місяць, один-два тижні, один чи декілька днів.

Форма календарного планування затверджується педагогічною радою, враховуючи досвід роботи педагогічного працівника, обізнаність з вимогами програми.

Педагогам надається право при плануванні роботи проявляти творчість у виборі моделі організації життєдіяльності.

Моделі організації життєдіяльності:

  • за режимними моментами,
  • за видами дитячої діяльності,
  • за сферами життєдіяльності.
Види роботи на місяць:
  • комплекс ранкової гімнастики на два тижні (з ускладненням на другий тиждень),
  • гігієнічна гімнастика,
  • робота з батьками,
  • інші, на розсуд педагогічної ради, види робіт (в т.ч. види діяльності, пов’язані з поглибленою роботою над проблемною темою, дослідно-експериментальна діяльність тощо).
Кiлькiсть переглядiв: 215

Коментарi