• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Віртуальний методичний кабінет

Хто такий вихователь-методист у ДНЗ ?

Які його обовязки? Що є пріоритетом у його роботі?

Вихователь-методист – це права рука завідувача, що володіє такими професійними функціями та уміннями:

Під час контролю: розробляти схеми спостережень за навчально-виховною роботою з дітьми, діагностичні матеріали, питання для здійснення тематичного та фронтального контролю в різних вікових групах; спостерігати за роботою вихователів в процесі роботи з дітьми, за діяльністю та взаємовідносинами дітей; фіксувати результати спостережень, аналізувати результати навчально-виховної роботи з дітьми;здійснювати діагностику професійної компетентності педагогів, розвитку дітей; розробляти заходи щодо усунення виявлених недоліків педагогів; обговорювати результати контролю з вихователями.

Під час координації: вивчати педагогічну майстерність вихователів, соціально-психологічні особливості членів педагогічного колективу, процес виконання рішень; корегувати діяльність вихователів на основі аналізу їх роботи, свою організаторську діяльність; аналізувати цілеспрямованість і ефективність впливу на вихователів; регулювати хід навчально-виховного процесу в ДНЗ, дії членів колективу в різних ситуаціях.

Під час планування: прогнозувати розвиток процесів виховання, навчання і розвитку дошкільників, педагогічного колективу, розробляти комплексно-цільову програму розвитку дошкільного закладу, планувати діяльність колективу на тривалий термін, методичну роботу на рік, на місяць; створювати умови для підвищення кваліфікації педагогів, підвищувати власний рівень кваліфікації, відшліфовувати свої дії та вчинки в окремих ситуаціях.

Під час організації: здійснювати діяльність педагогів відповідно до річного і місячного планів, обмін досвідом і інформацією, методичну допомогу у складанні планів, підвищення кваліфікації вихователів, власної діяльності згідно плану, навчити найбільш ефективних методів та прийомів роботи з дітьми; підтримувати трудову активність в колективі; своєчасно та правильно оформляти необхідну документацію, методичні матеріали, виставки для педагогів та батьків; підтримувати чіткий порядок у роботі педагогів, доводити розпочаті справи до завершення.

Під час спілкування: володіти собою а критичних ситуаціях; передбачати конфлікти та попереджувати їх; вивчати взаємовідносини вихователів під час виконання роботи; правильно сприймати критику та враховувати її у своїй діяльності; розуміти та оцінювати можливості вихователів і інших співробітників; орієнтувати у взаємовідносинах людей; будувати свої стосунки з колективом на основі взаємодовіри та співробітництва; встановити правильні взаємини з керівництвом; враховувати особливості психологічного клімату в колективі.

Кiлькiсть переглядiв: 454

Коментарi

  • Олена

    2016-09-07 21:36:40

    !...