Робота з педагогічними кадрами в 2018-2019 н.р.

Семінар-практикум "Монемотехніка - технологія ефективного засвоєння інформації"

Тренінг «Неконфліктна комунікація»

Консультації:

"Нетворкінг"

«Ознайомлення дошкільників з народними ремеслами»

"Усвідомлення своїх потреб"

«Емоційні намистинки для маленької дитинки: емоційно-розвивальне середовище»

"Малюнок, як візерунок дитячої душі"

Педагогічний тренінг

«Формування навичок економічного мислення та економічних уявлень у дітей дошкільного віку»

Ділова гра

«Створення в ДНЗ безпечного середовища для дитини»

Індивідуальні й колективні форми роботи з педагогічними кадрами.

Психолого-педагогічний консиліум

Являє собою нараду або взаємну консультацію фахівців (експертів) у тій або іншій області, які по заздалегідь поданому наборі параметрів періодично обговорюють і оцінюють реальні можливості кожної дитини в зоні найближчого розвитку. Частота роботи - 1-2 рази в рік у кожній віковій групі. Рекомендується використовувати в ДНЗ, де ведеться експериментальна, інноваційна робота з керування якістю утворення або по оптимізації педагогічного процесу. Категорія працівників, що рекомендуються: новатори, психолог, вузькі фахівці.

Річні команди педагогів:

Являє собою кероване об'єднання педагогів, засноване на принципі психологічної сумісності. Вирішує питання, подібні до питань педагогічного консиліуму. Частота роботи - щомісяця. Категорія, що рекомендується:

• новатори, майстри, досвідчені, активні педагоги, вузькі фахівці (1 - 2 рази в рік);

• досвідчені-малоактивні, молоді фахівці, «консерватори» (1 раз на місяць);

• молоді фахівці (у міру необхідності);

• досвідчені-активні (у міру необхідності);

• новатори (постійно).

Педагогічне ательє або педагогічна майстерня

Має на меті передачу педагогом-майстром іншим членам педагогічного колективу основних ідей своєї виховно-освітньої системи, практичних способів її реалізації. Провідні форми навчальних занять у педагогічному ательє: спільне обговорення концептуальної ідеї педагога-майстра, виконання індивідуально-практичних завдань і можливість їх використання педагогом у своїй роботі з дітьми. Педагогічне ательє - виклик традиційній педагогіці. Основне завдання педагогічного ательє - познайомити вихователів ДНЗ із методами нестандартної педагогіки, з новими технологіями, нетрадиційними формами роботи. Частота занять і тривалість по потребах педагогів. Всі категорії 1 раз на місяць. Категорія, що рекомендуються: всі категорії 1 раз на місяць.

Майстер-Клас

Є разовою й одночасно виїзною формою роботи педагогів з метою поширення свого досвіду серед інших дошкільних установ району, міста. Основний метод - прямій і коментований показ прийомів своєї роботи. Кваліфікаційна категорія, що рекомендуються: всі категорії.

Творчі мікрогрупи

Це стихійне об'єднання 2 – 3 педагогів з метою професійного спілкування й збагачення досвіду один одного. Основна умова роботи мікрогрупи - рівність можливостей педагогів. Групи створюються для знаходження способу рішення проблеми, розробки методики, модернізації плану роботи, модифікації навчального посібника, дидактичного матеріалу та інше. Для даної форми роботи характерне об'єднання тільки досвідчених педагогів. Тривалість їхньої роботи - від декількох годин до декількох днів, тобто до моменту дозволу проблеми. Кваліфікаційна категорія, що рекомендуються: педагоги-новатори, майстри, досвідчені-активні (у міру необхідності).

Гуртки якості

Організуються з ініціативи адміністрації для пошуку рішення тієї або іншої проблеми. Провідний метод, що використовується у роботі: «мозкова атака» або «мозковий штурм». Обов'язковою умовою при організації роботи гуртка є наявність хоча б одного педагога, здатного навчати колег без участі адміністрації. Головним завданням роботи гуртка є знаходження способу підвищення якості освітньо-виховної роботи з дітьми. Тривалість роботи гуртка за потребами педагога в часі для знаходження способу рішення проблеми. Кваліфікаційна категорія, що рекомендуються: педагоги-новатори, майстри

Школа дослідника

Організується для досвідчених педагогів з метою розвитку в них навичок дослідницької діяльності, а також навчання їх веденню дослідницької роботи з дітьми. У школи дослідження є науковий керівник. Тривалість її роботи — від 1 року до декількох років. Частота зустрічей — 1 раз в 1—2 місяці. Кваліфікаційна категорія, що рекомендуються: всі категорії в міру необхідності.

Кiлькiсть переглядiв: 219

Коментарi